Cookies

F19 streeft ernaar om jouw privacy te beschermen. lees meer over de stappen die we ondernemen om je persoonsgegevens te beschermen in onze Privacyverklaring.

Navigate between different webpages of this site.

Webinar on demand

Navigate between different sections on the same page.

Vergroot de betrokkenheid van stakeholders met je jaarverslag

Op donderdag 29 oktober 2020 organiseerden we het webinar 'Vergroot de betrokkenheid van stakeholders met je jaarverslag'.

Marcel Rosenbrand deelde - samen met Nick de Ruiter (Sustainalize) en Bram van den Hoogen (BOM) - zijn kennis op het gebied van corporate reporting. Aan de hand van cases van onder andere NS en Jumbo werd duidelijk hoe transparante stakeholdercommunicatie een belangrijke bijdrage levert aan het succes van je organisatie. Zo is het jaarverslag een krachtig instrument om stakeholders inzicht te geven in de strategie, drijfveren en de impact van je organisatie op de maatschappij.

Met 120 deelnemers en interessante verhalen van gastsprekers was het een geslaagde ochtend - daarom delen we het webinar graag. Vul het formulier in en bekijk het webinar on demand.

Learnings

  • Wat zijn de laatste trends binnen corporate reporting?

  • Hoe laat je met het waardecreatiemodel zien wat je echte waarde is?

  • Hoe benut je de voordelen van digital reporting?

  • Hoe creëer je impact met je jaarverslag?

Facilitators

Over Marcel Rosenbrand

Marcel Rosenbrand is oprichter van F19 Digital First reporting. Marcel is als reporting consultant betrokken geweest bij de realisatie van meer dan 100 digitale rapportages. Hij deelt zijn kennis en ervaring op het gebied van digital reporting regelmatig op blogs en is actief als spreker tijdens seminars en events.

Over Nick de Ruiter

Nick de Ruiter is partner bij Sustainalize, adviesbureau op het gebied van MVO en duurzaam ondernemen. Zijn specialismen zijn strategieontwikkeling, externe rapportage en benchmarks. Nick werkt voor bedrijven als Heijmans, Heineken en ABN AMRO. Daarnaast verzorgt hij regelmatig trainingen voor de Erasmus Universiteit over MVO performance management en integrated Reporting.

Over Bram van den Hoogen

Bram van den Hoogen is Marketing Communications Manager bij de Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM), een publieke organisatie die samen met ondernemers aan een sterke, duurzame en toekomstbestendige Brabantse economie bouwt. Impact maken is hun speerpunt. Het verantwoordingsportal van de BOM is een mooi voorbeeld van de succesvolle inzet van continuous reporting. Bram neemt je mee in hun boeiende denkproces over reporting.