Navigate between different webpages of this site.

FAQ

Frequently asked questions

  • Wat is Digital First reporting?

    Digital First reporting betekent dat de digitale content leading wordt in het publicatieproces. Eerst verzamelt u alle gewenste content uit verschillende bronnen en voegt u die toe aan de F19 software. Vervolgens publiceert u vanuit deze centrale bron elke gewenst output. PDF voor drukwerk, webpagina's en andere formaten:

    Het Digital First reporting proces

    Met Digital First reporting richt u het publicatieproces efficiënter en veiliger in, terwijl u een groter bereik realiseert. Zo bespaart u tijd en kosten en creëert u tegelijkertijd meer communicatief effect.

    Wilt u meer weten? Vraag dan een online demo aan.

  • Hoe ziet een F19-project eruit?

    Een F19-project begint altijd met een inventarisatie van uw wensen. Wat wilt u bereiken? Hoeveel kunt en wilt u zelf doen? Is er behoefte aan extra ondersteuning? Vervolgens brengen wij een voorstel uit waarin wij onze aanpak beschrijven. Meer informatie over deze aanpak vindt u op de pagina Hoe werkt het?

    F19 kan zowel hoofdaannemer als onderaannemer zijn in een project. Indien gewenst leveren wij (interim) projectmanagers, product owners en/of webredacteuren om inhouse het project te realiseren.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

  • Wat kost het?

    De kosten vallen uiteen in jaarlijkse abonnementskosten en realisatiekosten. De abonnementskosten zijn voor het gebruik van de software, hosting en eventueel een Service Level Agreement. Wij bieden meerdere abonnementsvormen aan die aangepast kunnen worden wanneer uw behoeften veranderen. De realisatiekosten zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit van het project. In het eerste jaar zijn de realisatiekosten vaak hoger dan in de daarop volgende jaren, waarin het platform kan worden hergebruikt voor nieuwe publicaties.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

  • Wat levert het op?

    Digital First reporting leidt tot een besparing van tijd en kosten, en tegelijk tot een grotere communicatieve impact. Onze ervaring leert dat daarnaast ook het plezier van projectmedewerkers toeneemt in het publiceren van een rapportage.

    Bekijk onze cases voor ervaringen van onze opdrachtgevers.

  • Kan ik met mijn huidige partners blijven samenwerken?

    Jazeker kan dat. Wij kunnen prima samenwerken met bijvoorbeeld uw vaste designbureau. Daarnaast beschikken we over een uitgebreid netwerk van partners die in verschillende disciplines zijn gespecialiseerd, die ons platform goed kennen en met wie we al vaker hebben samengewerkt.

  • Wat kan ik zelf doen?

    U kunt samen met collega’s zelf uw content toevoegen, bewerken en publiceren naar meerdere kanalen. F19 – of een partner - adviseert en ondersteunt daarbij.

  • Hoeveel vrijheid heeft de vormgever?

    Wij vertalen uw huisstijl naar een responsive webtemplate en een PDF template. De vormgever kan elementen ontwerpen die in de templates getoond worden. Denk bijvoorbeeld aan een header voor de website, een cover voor de PDF en illustraties en afbeeldingen in de content.

    Maatwerk is ook mogelijk, zowel voor de website als voor de PDF. In dat geval werken wij nauw samen met de vormgever.

    Bekijk de pagina cases voor een indruk van de grafische mogelijkheden online en in de PDF.

  • Kan de PDF ook gedrukt worden?

    Ja. De PDF kan voor het maken van drukwerk ook in hoge resolutie geproduceerd worden. 

  • Waar wordt de F19 software gehost?

    Uw Digital First reporting platform wordt gehost op een Virtual Private Server (VPS) in ons hostingpark in Nederland. Het hostingpark is streng beveiligd en gecertificeerd. Indien gewenst is on premise hosting ook mogelijk.

  • Wat zijn de voordelen van partner worden?

    F19 biedt partners de mogelijkheid om hun opdrachtgevers beter te bedienen met een efficiëntere en effectievere rapportage-oplossing. Door de F19 software te combineren met aanvullende diensten creëren we creatieve en innovatieve totaaloplossingen. Wij ontwikkelen en verfijnen onze software continu. Innovativiteit is ons visitekaartje, onze partners nemen we mee in dit proces. Feedback van partners zetten wij direct om in nieuwe toepassingen. Zo helpen wij elkaar om altijd het best mogelijke eindresultaat te leveren.

    Wilt u meer weten over de voordelen van partner worden? Neem dan contact met ons op.

Meer weten?

Bel ons op 088 111 4500 of vraag een demo aan..

Vraag gratis demo aan