Cookies

F19 streeft ernaar om jouw privacy te beschermen. lees meer over de stappen die we ondernemen om je persoonsgegevens te beschermen in onze Privacyverklaring.

Navigate between different webpages of this site.

Webinar: Vergroot de betrokkenheid van stakeholders met je jaarverslag

Navigate between different sections on the same page.

Webinar

29 oktober 10 - 11 uur

Transparante stakeholdercommunicatie levert een belangrijke bijdrage aan het succes van je organisatie. Stakeholders willen inzicht krijgen in de strategie, drijfveren en de impact van je organisatie op de maatschappij. Het jaarverslag is een krachtig instrument om de betrokkenheid van je stakeholders te vergroten.

Maak van je jaarverslag een showcase!

Marcel Rosenbrand, Directeur van F19 Digital First reporting, Nick de Ruiter, Partner bij Sustainalize en Bram van de Hoogen, Marketing Communications Manager van de Brabantse Ontwikkelingsmaatschappij vertellen je hoe je op een succesvolle manier de betrokkenheid van je stakeholders vergroot met je jaarverslag.

Na dit webinar weet je:

  • Wat de laatste trends zijn binnen corporate reporting

  • Hoe je met het waardecreatiemodel kan laten zien wat je echte waarde is

  • Hoe je de voordelen van digital reporting benut

  • Hoe je impact creëert met je jaarverslag

De sprekers delen hun kennis op het gebied van corporate reporting en lichten dit toe aan de hand van inspirerende en succesvolle cases, o.a. van NS en Jumbo. Tijdens de Q&A beantwoorden de sprekers alle vragen.

Facilitators

Over Marcel Rosenbrand

Marcel Rosenbrand is oprichter van F19 Digital First reporting. Marcel is als reporting consultant betrokken geweest bij de realisatie van meer dan 100 digitale rapportages. Hij deelt zijn kennis en ervaring op het gebied van digital reporting regelmatig op blogs en is actief als spreker tijdens seminars en events.

Over Nick de Ruiter

Nick de Ruiter is partner bij Sustainalize, adviesbureau op het gebied van MVO en duurzaam ondernemen. Zijn specialismen zijn strategieontwikkeling, externe rapportage en benchmarks. Nick werkt voor bedrijven als Heijmans, Heineken en ABN AMRO. Daarnaast verzorgt hij regelmatig trainingen voor de Erasmus Universiteit over MVO performance management en integrated Reporting.

Over Bram van den Hoogen

Bram van den Hoogen is Marketing Communications Manager bij de Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM), een publieke organisatie die samen met ondernemers aan een sterke, duurzame en toekomstbestendige Brabantse economie bouwt. Impact maken is hun speerpunt. Het verantwoordingsportal van de BOM is een mooi voorbeeld van de succesvolle inzet van continuous reporting. Bram neemt je mee in hun boeiende denkproces over reporting.

Voor wie?

Ben je als Communicatie professional of vanuit duurzaamheid betrokken bij het jaarverslag, dan is dit webinar interessant voor jou!

Over F19 Digital First reporting

F19 is de ontwikkelaar van het F19 platform dat je in staat stelt om de betrokkenheid van stakeholders te vergroten. Rapportages – zoals bijvoorbeeld het jaarverslag – kunnen vanuit één bron gelijktijdig worden gepubliceerd naar een responsive (micro)website én naar pdf. Daardoor worden het bereik, de toegankelijkheid en de beleving van rapportages aanzienlijk vergroot. Bijkomend voordeel is dat het F19 platform makers in stelt om online samen te werken, en om zelf eenvoudig aanpassingen in lay out en content door te voeren.